2 відгуків
+380 (63) 136-20-81
Trend-Market - інтернет-магазин одягу та взуття

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Товар належної якості, придбаний в "Trend-Market", можна повернути протягом 14 календарних днів з моменту його отримання. Зв'яжіться з нами по електронній пошті для вирішення питання - trend.market.office@gmail.com Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не був в експлуатації, за умови: - збереження його товарного вигляду та споживчих характеристик - збереження пломб, ярликів, захисних плівок - збереження заводського маркування - цілісності та збереження всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки. Для повернення товарів категорій взуття, одягу необхідно: - попередньо зв'язатися зі службою підтримки "Trend-Market" (trend.market.office@gmail.com) - крім товару у повній комплектації додати гарантійний талон, а також всю товаросупровідну документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація та ін.) - додати розрахунковий документ (фіскальний чек). - відправити товар за адресою: вул. Градинська 7, м. Київ, 02034 та вказавши номер телефону отримувача +380631362081. З особливостями відмови від отримання товару через невідповідність замовлення або виявлення браку (дефекту, недоліку, пошкодження товару) при отриманні замовлення, Ви можете ознайомитись у розділі "Доставка". Способи повернення товару У відділеннях «Нова Пошта» чи кур'єром "Нова Пошта". Відправлення оплачує покупець. Вартість (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. При оформленні повернення оцінювану вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівну вартості, зазначеній у бланку замовлення. Коли не можна повернути: - ношений товар, - товар з набутими дефектами, - без належної комплектації, - без фірмової упаковки, - брудний товар. Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську картку, з якою цей товар було сплачено. Кошти за товар, сплачений готівкою в терміналі або на касі, автоматично перераховуються за реквізитами основної банківської картки.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner